Shu Puerh

"If you only knew the power of the Dark Side"

Teáskannák 70 ezer és 4 ezer forintért
2015. január 15. írta: PPJ

Teáskannák 70 ezer és 4 ezer forintért

rez_teaskanna.jpgA Dívány magazin, mely az Index alá tartozó "mindennapi bulvármételyünk add meg nekik ma" feladatát látja el fáradhatatlanul, témát pendített (A teáskannák és vízforralók is nézhetnek ki úgy, ahogy sose gondolta volna - Dívány), így tovább pendítjük a húrt. Teáskannák... Most nem az apró, teaceremoniális "gong fu chá" yixing agyag kannákról van szó, hanem tűzhelyre tehető, nagy űrmértékű teáskannákról. 30, 40, vagy akár 70 ezer forintért árult "designer" teáskannákról. Legalábbis a Dívány ilyeneket gyűjtött össze. Én pedig igyekeztem nagyjából ugyanolyan minőségűeket és szépségűeket összegyűjteni, 3, 8, 15 ezer forintból. (Vagy ha kiderül, hogy Istenem..., ízlésficamom lenne, a teaceremónia szempontjából legalább annyira hasznosak.)

Íme a Dívány teáskanna trendek képgalériája

Ezek pedig a keresgélésem és válogatásom eredményei, igyekeztem a Dívány válogatásában megjelenő formavilágokat felmutatni, felülről lefelé növekvő minőségi- és ársorrendben:

Felújítást igénylő zászlós vártorony kanna

Felújítást igénylő cirádás kanna

Rózsás zománcos kanna

Fa fogantyús sárgaréz-vörösréz kanna

1900-as évekbeli ezüstözött kanna

Francia vörösréz kanna

Ezüstözött kanna

Vörösréz kanna

Nos, az összehasonlítás nyilván erősen sarkított és szubjektív. Ugyanakkor bizonyára nem hatnak ismeretlenül senkinek az "ezt az áron aluli ritka állapotú sportkocsit egy női első tulajdonostól vettem, aki garázsban tartotta" típusú történetek. Ezzel a kis röpke használt és antik teáskanna listával talán egy-egy ilyesmi történetbe futhatunk bele a teáskanna beszerzéseink alkalmával.

Próbáltam már kemény vízzel a teát, de lágy vízzel kell inni a teát. Próbáltam kültéren gázon, beltéren kókuszfaszénen. Próbáltam elektromos forralóval és termoszba töltve. Próbáltam rezsóval melegített réz kannában forralt lágy vízzel is a teát. Mindenkit úgyis a saját tapasztalatai fognak meggyőzni.

Jó teázást!

A bejegyzés trackback címe:

https://shupuerh.blog.hu/api/trackback/id/tr907071925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása