"Újabban és meglepetésre egy eddig nem tapasztalt jelenség ütötte fel a fejét a tea kereskedelemben az érettebb generáció,a tapasztalt boltosok és kereskedők nagy fájdalmára, akik nem is nagyon tudják mire vélni ezt, különösképpen pedig arról van szó, hogy olyan tolakodó és meghökkentő reklámok jelentek meg az üzletek kirakataiban és kerítéseiken, amelyek kellemkedő, tréfás figyelemfelkeltő nevekkel (amelyeknek egyébként semmiféle közük nincs magához a teához, a teafajtához, vagy a teatermő vidékhez) a nagyközönséget arra késztetik, hogy a nem megfelelő csomagolásba, fémdobozba, vagy papírzacskóba bújtatott olcsó, hitvány keverésű, semmirevaló teákat szeressék és vásárolják. Mindezt annak ellenére teszik, hogy mindenki által tudott, hogy a tea értékét, illatát és ízét a megerősített fémmel zárt nagy fadobozban őrzi meg, nem pedig a levegőnek és mindenféle más oxidáló hatásnak kitett kis csomagokban, amit olcsó, de szépen kerekített címkével dobnak fel. ami inkább lenne alkalmatos arra, hogy a csomagolásra használt papír, ragasztó, tinta, vagy ón ízét hirdesse, mintsem a teáét, amit csodálunk és szeretünk." - In: ART OF KEEPING, SELLING AND PREPARING TEA. BY JOSEPH M. WALSH Philadelphia 1896.
[Lipton alapítva 1880, Twinings alapítva 1706.]
A szövegért és képért köszönet illeti a Carpe Diem Teaházat!